Co Vám služba Rozešli nabízí?
Jednoduché a přehledné ovládání
Naše aplikace je navržena tak, aby svou e-mailovou kampaň dokázal upravovat každý.
Pokud to bude potřeba rádi vám pomůžeme a poradíme.
- Šablony vytváříme na míru dle zadaných grafických podkladů, navrhujeme vlastní dle představ klienta, nekopírujeme z "free zdrojů".
- Pokud si dodáte vlastní šablonu, zapracujeme, zkonzultujeme a upravíme co bude potřeba.
Často se na nás obracejí firmy, které chtějí s rozesílkami začít. Dlouho o tom přemýšlejí, ale nechtějí zbytečně nákladné řešení. Potřebují prostě snadno rozesílat informace kdykoliv.
V takovém případě není problém vytvořit jednu firemní šablonu s grafickým záhlavím, zápatím a kontaktními údaji. Klient pro další rozesílku jen použije stejnou šablonu, stejné obrázky - upraví si text, odkazy, aktualizuje seznam příjemců a může rozesílat.
Po nastavení, zaškolení, můžete systém využívat naprosto samostatně.
Personalizaci e-mailů
Personalizace zpráv je v dnešní době velice důležitá. Jistě si vybavíte nějaký email, který jste obdrželi, ve kterém bylo oslovení oddělené několika lomítky a v políčku pro příjemce bylo kromě Vaší adresy mnoho dalších včetně adres "konkurence".
- Náš systém umožňuje vkládat do těla zprávy veškeré údaje, které máte přiřazené ke kontaktu.
Jak to funguje?
U každého kontaktu máte možnost vyplnit další údaje, jako firmu, oslovení a cca 10 dalších libovolných kategorií. Pokud máte jen jméno nebo příjmení - dokážeme pro vaši rozesílku vygenerovat oslovení automaticky.
Jednoduchou správu kontaktů
Náš program umožňuje rychlou a jednoduchou práci s kontakty.
Základní operace a možnosti jsou:
- rychlé vložení skupin/jednotlivců, import z .xls, .csv souboru
- vyhledání a import emailů z textu
- kontrola kontaktů při importu - označení emailů, které obsahují chybu
- automatická oprava kontaktů, které lze "strojově" upravit (diaktritika...)
- editování/mazání položek v seznamu
- možnost vložit oslovení, firmu a další položky ke každému z kontaktů
- automatické odhlášení příjemců, dodatečné ruční odhlášení příjemce s poznámkou
- možnost vytvoření několika různých skupin příjemců, dle zvolených kritérií
- statické seznamy příjemců, dynamické seznamy příjemců načítané z databáze
- export seznamu aktivních příjemců
- export odhlášených příjemců
- zařazení jednoho kontaktu do více seznamů
- zobrazení počtu kontaktů v jednotlivých seznamech
- kombinování seznamu příjemců, možnost použít vylučovací seznam
a další...
Statistické vyhodnocení e-mailové kampaně (zpětná vazba)
Zpětná vazba od klientů je jednoduše a přehledně zpracována do grafů.
Díky tomu můžete efektivněji zacílit na své klienty.
Naše statistické zhodnocení obsahuje:
- dobu trvání rozesílky (začátek a konec rozesílání emailů)
- seznam a počet doručených emailů
- seznam a počet nedoručitelných emailů
- seznam a počet přečtených emailů
- seznam a počet přečtených emailů s proklikem na odkaz
(přesný seznam příjemců, kteří měli zájem a navštívili odkaz) - historie odeslaných emailů
- průběh rozesílky a prokliků v čase (lépe si pak naplánujete optimální termín pro další rozesílku)
- úspěšnost prokliků jednotlivých odkazů (včetně exportu)
- seznam odhlášených příjemců
- PDF přehled k dispozici ke každé rozesílce
Automatické zasílání PDF statistického přehledu o průběhu kampaně
Pokud si chcete ulehčit práci, nebo prostě jen nezapomenout podívat se na výsledky kampaně - nastavte si automatické zasílání. Nastavíte email a čas, za jak dlouho od ukončení rozesílky se Vám má přehled přijít do vaší emailové schránky.
Minimální vstupní a provozní náklady
Službu můžete spravovat a využívat z jakéhokoliv PC. Naše strategie plaťte za to, co opravdu používáte, Vám zajišťuje maximální využití při minimálních nákladech. Sami se rozhodnete zda chcete pouze využívat služby a technického zázemí nebo se nebudete o nic starat a připravíme Vám šablonu na míru například "z letáku pro tisk" včetně samotné kontroly a rozeslání.
- Službu ovládáte přes webové rozhraní z internetového prohlížeče.
- Rozesílku zajišťují naše poštovní servery.
- K dispozici je Vám naše technická podpora.
- Spuštění rozesílky můžete naplánovat automaticky ve Vámi zvolený čas.
- Notifikace emailem v průběhu rozesílky - nemusíte se přihlašovat, abyste zjistili, že vše funguje jak má.
- Automatické zaslání přehledu v PDF ve stanoveném čase po ukončení rozesílky.